En härlig dag i solen :D

Idag känns som en bra dag! :D

Först så vaknade jag hemma hos min mysiga älskling och vi åt frukost ute i solen :)
Sen så åkte vi in till stan där min mamma hämtade mej, så åkte vi två och köpte present till min söta mormor som vi ska fira imorn :)
Efter det så bar det hemmåt och till stallet :D
Sånna här dagar vill man bara kasta sig upp på hästen! :D

Min duktiga pålle blev jättesvettig och va ganska så duktig iaf :)
Han var lite piggelin om man säger så :P

Nu ska jag snart äta, sen blir de att åka och bada :D

Det var föresten jättemysigt när vi firade pappa Alm igår :D
Massa god mat och prat med söta släkten blev :D
Fick till och med en supersöt rosa jacka av Älskling mormor :D
Hon är så hilma snäll! :D

Nu ska jag fortsätta att ta vara på dagen! :D
Hoppas att ni göra det samma :D

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0