Ett år äldre, hemma efter semestern och tillbaka på jobbet...

Det är nog en rätt så bra sammanfattning av vad som hänt sen jag skrev sist.
I tisdags, när jag fyllde år så kom det massa mysigt folk hem till mej och jag fick massa fina presenter :D
Speciellt av min underbara Älskling :D<3
Det va verkligen en jättelyckad födelsedag! :D

Sen så åkte jag och Älsk på "Semester" på onsdag-söndag :)
Ullared och grebbestad blev, superdupermys :) <3
Resultatet blev en fylld garderod och en tom plånbok :P

Idag så sitter jag här på jobbet igen, var faktiskt lite duktig och städade ur bilen lite i morse innan jag åkte hit, det behövdes verkligen!
Har köpt ny klädsel och grejjer så nu kommer pärlan bli snyggare än nånsin ;)

Bara 2h kvar av jobbdagen, sen blir det hem och försöka hinna med så mycket som möjligt :P
Har så mycket att göra och så lite tid, men snart blir det ändring på det! :D
För från och med nästa vecka så är jag ledig! :D:D Eller arbetslös skulle man också kunna kalla det, men det låter ju inte lika bra liksom :/

Kan inte fatta att alla andra har börjat skolan nu :S Kommer nog kännas ännu konstigare sen när jag är ledig hela dagarna, kommer nog faktiskt att sakna det en hel del, det va ju så mysigt att va med klassen <3 :)

Nej, nu måste jag nog jobba lite :P

Ha det bra!

Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Rääf

Jag fick en... Jag vet inte riktigt vad man ska kalla det, men rosa CHOCK skulle nog kunna beskriva mina svallande känslor :P Härligt att du har haft det bra den senaste tiden, det är ju gött om man har det:P Går bilen bra med eller är den bara snygg? :P Finns ju en viss skillnad där ibland:P Till exempel min, den går bättre än vad den är snygg:P Men det gör mej inte så mycket:) Känns nästan som en ganska lång kommentar det här:p hihihi=) Du kan ju trösta dej med att jag också kommer vara "ledig" i några veckor med dej iaf;)

Puss på dej! =)

2009-08-24 @ 15:41:35
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0