Godmorgon!:D

Herruegud vad jag har blivit trött och seg på mornarna :O
Skulle aldrig kunna gå i skolan som det är nu :P
Det är inte att jag inte kommer upp, även om inte det är det lättaste heller!, men jag är så seg i huvudet! :P

Nu har jag precis vart och kört Älskling till jobbet, stackarn får bara 2 lediga dagar innan skolan börjar han, men han trivs ju på jobbet så det gör nog inget :P

Igår så tog jag ännu en mysig ridtur i skogen, min söta pålle har verkligen vart jättelugn och snäll nu ett tag, han brukar tycka det är så kul att galoppera i skogen så det brukar gå ganska vilt till :P
Nog föröker han lite men inget värre och det tackar vi för! ;)

Fick även ett sms från lilla Julia som jag inte har pratat med på hur länge som helst! :)
Lyckogrisen hade fått tagit ur sin tandställning!
Jag vill också!! :(
Så nu rycktas det iaf om en liten träff på söndag :D

Förövrigt så klippte jag min stackras pojkvänn igår, men det vart inte så dåligt som jag nog hade trott, men svårt var det! :P
Det blev alldeles för kort enligt mej men Älsk verka nöjd iaf :)
Sen färgade jag håret på honom med, så nu är han brunet igen :)
Och jag lyckades så klart få hårfärg på mitt fina linne, och det går ju liksom inte bort! :(
Vet inte hur länge jag stod och skrubba innna jag kom fram till den slutsatsen men.. :/

Nej, nu blir det myssegning framför tvn en stund :)
Det är ju ändå så himla tråkigt väder ute... :/
Ha det bra!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Maria Amundsson

Alltså, jag måste bara säga en sak... Har du fått körkort och inget får allmänhten veta?! :O ;P Hare fint!

2009-08-24 @ 22:20:46
Postat av: Louise

Haha, ja det verkar som så ;)

Ha det bra! :D

2009-08-25 @ 09:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0