LEEEDIG!!

Wow, nu är jag faktisk äntligen Leeeedig!! :D
Gud vad skönt!! :D
Jobbdagen kändes faktist inte ens så lång idag :)
Det hände inte så mkt men jag fick tiden att gå på något sätt :P
Sen så var det ju synd att det var så hilma dåligt väder när jag väl slutade, det verkligen ösregnade, så nån ridtur vart det ju inte är, kanske är lika bra med tanke på att det gör ont bara jag går med benet men :P
Det blev ju inte heller någon utgång med söta Sandra :( Hade vart så hilma kul! Dumma häst!!!
Men, men det kommer ju fler helger och utgång kommer det att bli! :P

Så ist så fick jag "fira" min ledighet hemma med lite, eller  ja alldeles för mkt egentligen, chokladpudding :P Gott som tusan, men inte så nyttigt kanske, men vad gör det nu när jag kommer ha massa tid att träna hela hösten ;D

Ikväll så får jag äntligen träffa min underbara pojkvänn igen:) Ska hämta han innne i stan vid typ tolv :D
Sen är han bara min hela helgen:D<3
Tror tom att jag kommer lyckas att släpa med honom på Lillerudsdagarna!
Fan, kom på nu att dom brukar ju ha sån där mekanisk tjur där ! :O
Nu kommer ju inte jag kunna va med på det i år ju :(...

Jaja, så kan det gå :P Ser iaf fram mot en mysig helg och en härlig ledig höst!! :D
Nu ska jag ta och träna lite och ta en dusch :D
Hoppas att alla får en bra helg :D
Puss på er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0