Lördag :)

Vaknade brevid min underbara pojkvänn imorse :)
Finns det något bättre än att få vara i armarna på någon som verkligen älskar en?
Tror inte det <3 :)
Blev en myskväll igår med piza, lite film och långpromis med vovvarna :) <3
Vilket följdes av en mys och busförmiddag med Älsklingen :)
Haha, vi åkte två på hans miniminicykel tom :P
Herregud säger jag bara :P

Sen så tog jag bussen in till stan där familjen kom och hämtade mej och vi åkte till mina morfrar i väse för att fira min bror som fyller år imorn.
Så massa onyttigt fika och mysprat blev :)

Efter det blev det hem till stallet och nu laddas det för Tacos :) Mums! :D

Imorn så blir det lunch med massa söta från klassen :D Wiie:D Ska bli så kul att få träffa iaf några nu igen :D

Nu ska jag göra mat ;)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0