Mys :)

Igår va en av dom bästa dagarna på länge! :D
Lunchen med tejerna blev bättre än förväntat och gud vad mycket roliga minnen vi faktiskt har tillsammas :D
Synd att inte ännu fler kunde komma men gud vad mysigt det blev, lunch på duvan och massa babbel :) Tiden gick hur fort som helst!
Efter det tog jag mej till Vålberg där det som vanligt fanns en massa gott fika :D Mums! :)
Va även ute och fiskade lite men det blev för kallt, sen så fixade jag och Älsk lite inför resan på onsdag :D
Typ damsugade bilen och kollade lite på vad vi ska ha med oss, Längtar! :D<3

Nu håller jag på och planerar inför imorn och ska snart ut till stallet och rida ett dressyrpass :D
Det gillar vi! :D
Senare ikväll kommer Älsk hit och myser<3

Nu måste jag sätta fart för det ser ut som om det kan bli regn :/

Pusspuss :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0