Skräll!

Herregud säger jag bara, nu när jag äntligen skulle få min mysiga "morgon-före-jobbet-ridtur" och till och med Linnea fick jag med mej, hur går det då? Jo självklart så blir det jag som ligger och sprattlar på backen, när det kom en jätteläskig, stor vedhög som aldrig har vart där förut!
Haha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta liksom... J*vla gosehäst!!
Drämde i ena benet på det hårda gruset :( Ont och svullen som tusan, men jag känner ju att jag lever iaf.. :P

Nu sitter jag på jobbet för näst sista dagen för iår, har precis fikat lite, sen så ska jag lyxa till det och äta på resturangen idag :D
Vet inte vad jag ska göra i eftermiddag heller, skulle så gärna vilja åka till älsk, men slutar ju så sent så får se hur det blir med det :P

Nu får jag försöka sluta mumsa kakor och fortsätta att nörda mej lite med facebook ist :P

Puss på er ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0