Tråkigt väder! :(

Gud vilket tråkigt väder det är idag! :(
Jag började inte jobba förän vid 11 idag så jag tänkte ju att jag skulle ta en mysig morgontur på pållen, men det blev det ju inget med:( Är sommaren verkligen över nu liksom? :'(
Som tur var så hann jag ju med en mysig tur med Linnea igår efter jobbet :D
Skulle ta en sväng i skogen men där det fanns plats var det dressyren som tog över ändå :P Min stackars duktiga häst<3

Nu ringde min söta mamma till mej och berättade att hon hade bokat in massage till mej :D
Gud vad skönt!! :D Kommer göra ont som f'n men gud vad gött efteråt!
Tyvärr så är det typ 2veckor tills dessa men :P Då har jag ju nått att se fram emot! :D

I eftermiddag så blir det att fixa med bilen, den är jättesmutsig och läcker olja och det får den tydligen inte göra om besiktningsgubbarna ska vara glada.... :/ Så jag tänkte att nån skulle fixa det åt mej :D (A)
Sen blir det väll en tur till stallet och kanske en promis med Linnea :) Får se vad jag hinner med ;)

Nej, nu ska jag kolla om det kanske kan finnas något att göra här idag...

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0