091203

Halllå! ;)
Gud vad skönt att det är fredag imorn! :D Denna veckan har ju faktiskt gått rätt fort :)
Kunde till och med ta lite sovmorgon från jobbet idag ;) Hihi, Skööönt :D ;)
Nu sitter jag och väntar på min sötnos som ska komma hit idag :D <3
Hann med att träffa min Linnea en stund förut också :D Hon va jättesöt och kom och hjälpte mej i stallet förut :) Synd bara att det är så kallt ute :S :P Men det är lite mysigt också, iaf så länge som man har känsel i tår och fingrar ;)

Imorn så ska jag och Älsk ta svinissprutan :/ Shiit jag som är SÅ SPRUTRÄDD! :/ Som tur är så får jag med mej både Älsk och Mammi :D
Kommer säkert att sitta och grina som en liten unge! :S Om jag inte hamnar i typ chocktillstånd eller nått ;) Haha, gud vad hemskt!! :/

Nu hoppas jag Älsk kommer snart för jag är hungrig! :P Tänkte jag skulle va lite snäll och vänta med att äta tills vi kan äta tillsammans :) <3 Hihi :)

Ha det bra sötisar! :)

Pussar!:)


Tog en bild på min supergulliga vovve igår :D Söt va? ;) Hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0