091206

Äntligen Söndag igen! Blääääää!
Usch vill inte jobba imorn :/ Stackars mej som inte får sova liksom :( :P
Har dessutom jätteont i hela kroppen, men så går det väll när man sprutar in massa kvicksilver i kroppen...:/ Uschamejen...:/

Eftersom jag inte uppdaterade nått igår så får jag ju berätta idag; ;P Jag, Älsk och hans familj åkte hem till Älsks kusiner igår och åt massa gott och hade massa mys :) Fast som vanligtså mobbar alla mej! :P Bara för att jag är cool och har förarbevis på fyrhjuling xD Hahah!;)

Idag så har vi varit på stan och påbörjat julklappsinköpen:) Myyys :D<3
Gud jag Älskar verkligen julen! :) Ännu mer nu när jag får fira den med min Älskling :D <3<3 Hihi:)<3

Nu sitter min Sötnos och hjälper mej att laga min dator :D
Vet inte vad jag skulle göra utan Dej Älskling!<3<3 :)

Det är synd att du ska retas så bara xD Haha;)<3

Nu ska vi iaf snart äta :) Ska bli gott jag är bamsehungrig! :P

Hoppas alla har haft en supermysig helg! :D

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0