091207

Min Dator fungerar igen! :D Wiiiiie! :D Hihi :)

Har precis kommit hem från jobbet nu och sitter och funderar över vad jag ska göra idag, är ju liksom inget kul väder..:/ Hmm.. får nog bli en hemmafixdag kanske? ;)
Naglar, ansiktsmask osv :D Det vore ju härligt! :D Hihi ;)

Funderar på att åka ner till "Centrum" sen, skulle vilja ha en ring och jag har ju faktiskt ett presentkort som jag fick när jag tog studenten :D Hihi ;) Men får se hur det blir, vill helst inte sätta foten utanför dörren nått mer idag :/

Vet ni föresten vad jag och Älsk gjorde igår!?:D
Vi bakade, (eller ja, satte ihop ;) ) ett pepparkakshus :D Supermys!:)<3
Det blev faktiskt jättegulligt :) Hhihi :)


Tur att det finns färdiga delar iaf ;) Hihi:P


Duktiga vi är va ;)


Massa kladd ;) Hihi, skräll mej att få typ allt på mej xD

Men så här blev reultatet iaf:


Gulligt va?! :D Hihi. mys med Jul! :D:D

Nu ska jag slappa till med massa hemmalyx tror jag ;D

Ha en bra måndag Sötisar! :D

Pussipuss!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0