091208

Hallå! ;)

Kom precis hem från en promis med min lilla vovvsing nu :)
Vi brukar trampa på bra när vi är ute, men idag gick vi med små långsamma steg, måste ta det lungt i ett par dagar så att det inte blir nått krångel med hennes sår :/
Jag vet inte hur hon ska kunna ta det lungt som har så mkt spring i benen, men vi får ju tvinga henne :(
Min stackras vovven, först så lämnar vi henne bland massa dumma folk hon petar och skär i henne, sen måste hon ha en dum tratt på sig, som hon HATAR!! och sen så får hon inte ens va ute och springa...:( Livet är hårt just nu för lilla Missy! <3

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar :P Jag är hungrig! :P Hihi:P
Dom ringde om min ring förut :) Dom hade beställt den och jag kommer förhoppningsvis att kunna hämta ut den i veckan :D Wiiie! :D

Nej, nu ska jag gå och klappa lite på min hund :)

Ha det bra!

Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0