091210-Kimberly är en BITCH!

Haha, nej då bara lite ;) Hihi :P Eller Hiho kanske xD!

Har iaf haft en jättemysdag idag :D
Först sovmorgon hos min Älskling :D<3
(sen trååååkigt jobb) :/
Sen åkte jag till mina underbara morfrar :D Fick massa god mat och bakade med min mormor :D Så himla mysigt! :D Måste verkligen börja åka dit oftare! :)
Efter att jag hade proppat magen full med mat och pepparkaksdeg xD och haft en jättemysig eftermiddag:) Så åkte jag hemåt igen, hittade en liten Kimberly på vägen som jag tog  med mej ;) Det kan ju alltid vara bra att ha ellerhur ;) Haha:P
Sen åkte vi iaf och kollade på Lilltjejen som gick Lucia :) Så gulligt och hon va jätteduktig, sjöng solo och grejjer :O Skulle aldrig jag ha vågat iaf! :P
Sen så skrattde vi halvt ihjäl oss när vi kollade på en gräsmatta! xD Haha, hemlis! ;)
Massa mera skratt, lite klädprovning och en "intervju" senare så sitter jag här och försöker ringa till min Sötnos som inte vill svara:P Sånt tycker jag ju inte om! :/ :P


Haha, så söta ;)

Nu ska jag fortsätta försöka få tag på min söt<3
Men:
Måste säga tack till min supersöta Linnea som fixade stallet åt mej idag :D Tack så mycket Gummi :)<3

Ha en bra kväll! :)

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: kimberly

Du är en BITCH!!! hiho;)

2009-12-10 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0