091211

Äntligen fredag! :D Wiiie!
Sitter hemma och har precis ätit lite :)
Hämtade ut min ring förut :D Hihi :) Får visa den sen, har inget batteri i kameran :P
Började slå in julklappar förut med :D Gud vad mysigt, det är ju inte alls länge kvar till jul nu! :D
Älskar verkligen att ge bort massa julklappar, men det är svårt att veta vad man ska köpa till alla:/ :P Men jag tror att jag och Älsk ska in till stan nån dag nu i helgen :) Får försöka shoppa lite då :P
Sen hoppas jag att jag kan åka in en sväng med Linnea i början av nästa vecka med! :) Den grisen åker ju till London sen :O :P Hihi :P

Nu ska jag göra iordning klet att måla pepparkakor med ;) hihi, jag och Älsk ska måla på dom som jag och mormor bakade igår :)Myyys<3
Men först, nu ska sängen bäddas om! ;) Älskar att krypa ner i nytvättade lakan! :D Hihi :)

Hoppas alla får en jättebra fredag! :D

Pussipuss!

Får inte glömma att påminna alla om att :
Kimberly är den största Bitchen ever! Hiho! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0