091212

Hallå där ;) Haha!:P

Sitter i hemma hos gosingen och ska snart äta tror jag :P
Efter det blir det filmkväll med massa folk :P Hihi:) Hoppas bara att dom inte ska se nån skräckis :S Dom retas så då!:( ;)

Idag så har jag iaf, efter att ha tagit en välförtjänt och välbehövlig sovmorgon, fixat stallet och varit in till stan :P Måste försöka få ordning på alla julklappar nu! Herregud, det är inte länge kvar och jag har massor kvar att fixa! :S :P Skräll mej ;) Hihi!:P

Nu ska jag gå och dänga ner min bråkiga pojkvän! :P
Ha en bra lördagskväll!:)
Puss!:D

Kommentarer
Postat av: Julia

halla har jag missat allt i ditt liv eller? Vada ringar, ska ni forlova er??

Och jobbar du nu helt plotsligt, du som skulle vara hemmafru?

Forbered dig pa en langfika nar jag kommer hem!

Puss!!

2009-12-12 @ 20:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0