091214

Wiiie! Idag är jag på sjukt bra humör! :D Helt otroligt med tanke på att det är måndag men ;)
Hihi:)
Känns så himla skönt och kul att det snart är Jul! :D Så Mysigt! :D
Nu har jag iaf jobbat färdigt för dagen, min sista måndag som städtant, iaf för den här gången ;) Skööönt ;)
Bara 4 dagar kvar nu :P Hihi :)

Idag ska jag och Linnea ta en sväng på stan :) Ska försöka fixa dom sista julklapparna :) Fixade massor igår så nu är nästan allt klart :D Känns så skönt när man är klar ;)
Men innan det så måste jag fixa lite i stallet och gå ut en sväng med vovven :P

Jag och Älsk gjorde ju föresten pepparkakor här om dagen, eller "målade" på dom iaf;)
Måste ju visa lite hur dom blev ;)



Gissa vilken jag gjorde speciellt till Kimberly? ;)


Ganska självklart va?!;) Haha! ;P

Verkade som om hon tyckte den passade henne perfekt, hon smaskade i sig den iaf ;) Hhaha;)

Nej, men nu måste jag sätta lite fart om jag ska hinna med allt idag ;)

Ha det bra sötisar!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0