091215

Heej :D

Idag har vi (äntligen) iaf börjat att pynta lite i stallet :P Får se om vi får det klart innan jul ;) haha!:P
Så jag, Kimberly och Lilltjejen har busat i stallet hela eftermiddagen :D Haha, superskoj! :D
Men jag fattar inte varför alla ska kasta snö på mej för :( haha, stackars mej! ;) Tur att jag lyckas ge igen ibland iaf ;) hahaha :P
Eftersom det va jag och Kimberly som va där och Lilltjejen va så söt och tog med Lussekatter så blev det typ lika mkt fikatid som pynttid xD Haha! Mums i magen! :) :P
Vi blev inte klara i stallet, kan ha haft nått med fikat att göra? :P Haha, men lite juligt blev det iaf ;)


En bra start med Lussebulle och saft :D


Följt av lite pyssel...


blandat med massa bus, flams och skratt ;) Hihi :)

Sen så avslutade vi såklart med..


MERA FIKA xD Haha! Nån som gick hungrig härifrån? Tror inte det iaf ;) Haha:P

Nu orkar jag inte skriva nått mer:P Har jobbig huvudvärk så ska ta och krypa ner i sängen :/

Men ha det bra! :D

pusspuss!

Kommentarer
Postat av: simone

Sööta foton :)

2009-12-15 @ 23:08:42
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0