091228

Hej Godingar! :D

Nu är jag tillbaka efter mitt ”juluppehåll” ;) Har haft ganska mycket bättre saker för mej än att sitta vid datorn ;)

Gud vad fort allt har gått sen man slutade skolan i våras! :O Nu är till och med julen slut! Bara nyår kvar sen är det inte länge kvar förens jag är back to school :P

Hoppas alla har haft en Underbar jul! :D För det har verkligen jag haft! :D Massa fina och roliga julklappar, massa underbart folk och bäst av allt, jag fick fira hela julhelgen med min supergosiga Älskling! :D<3

Jag har till och med hunnit med lite mellandagsrea:P Har slagit på stort och köpt en minipc :D

Igår så blev jag med bjuden på bio av Almarna Götakanal 3 blev det, helt okej tycker jag, värd att se iaf ;) Hihi

Idag tror jag att jag ska ta en slappisdag, bara ta det lugnt och småpyssla lite :P Kanske försöka komma ut i snön och ta lite kort :P Ja, vi får väll se vad det blir :P


Hoppas ni får en bra dag sötisar! :D


Pusspuss!


Gud vad jag Älskar dej min Sötnos! :D <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0