091229

Godmorning Sunshines! :D
Gud amejen vad det är kallt ute idag! :S Har varit uppe och släppt ut hästarna precis och höll på att frysa näsan av mej! :/ Blää.. fem minus räcker mer än väl tycker jag :P

Nu har jag iaf ätit lite frukost och krypit ner i min varma säng igen :P Haha, dumt gjort för nu kommer jag väll aldrig upp härifrån xD
Men när jag väl lyckas ta mej upp så ska jag först försöka hitta nån mat till sen, sen ska jag plocka på rummet, ligger julklappar, smink och kläder överallt :P
Sen så måste nog hunden ut en sväng fast att det är så läskigt kallt ute :P

Men nu måste jag nog försöka sätta lite fart :P ska bara kolla igenom standard bloggarna först ;)

Ha det bra!

Puuuusssss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0