091230

Godmorning Sweethearts! :)
Sovit gott?:) Det har jag! :) Fast jag har drömt massa konstigt :S:P Haha, om lim, mopeder och älgar typ xD Haha!:P
Nu ska jag iaf kräla mej upp, synd bara att det är typ minusgrader utanför täcket :S Eller nästan iaf ;)
Ska faktiskt gå upp och träna nu! :P Skulle ha tränat igår, men det blev så sent så jag orkade inte riktigt :P Men nu jäklar!:P
När jag har tröttnat på det så ska jag ta en varm härlig dusch och sen göra mej iordning för att möta upp Anna på stan :) Vi har inte setts på hur länge som helst, så det kommer bli jättekul! :D Vi ska väll kolla rean lite och kanske ta en fika eller nått?:)

Men nu blir det iaf Upp och Hoppa och börja träna för mej ;)

Ha det bra!

Puuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0