Brrr....

Vad det är Kallt ute!:P Men det är väldigt fint väder iaf :P
Nu har jag klarat av både en promis med vovven och fix i stallet :P
Tur att jag har min jättevarma teletabisoverall ;) Hihi :P

Nu sitter jag och håller på att tina upp i väntan på maten :) Mums, vad gott det ska bli, är jättehungrig nu!:P Haha, skräll mej!:P

Sen efter lunch blir det nog städning och kanske en ridtur?:P Ja, vi får väll se:P Ska se till och träffa Linnea idag också hade jag tänkt :D Känns som om det va hur länge sen som helst nu ju! :( Lite synd att man ska ha så mkt att göra så stor del av tiden :/ Men jag har hellre mycket att göra än inget :P
Nej, nu ska jag gå och duka fram, för nu är det MAT :D Hihi ;)

Puss på er!



Jag och Missyn ute i snön :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0