Dejt med Linnea!:D <3

Idag så hann vi äntligen ses, lite iaf :) Tiden går så fort! :O
Fick massa, både fina och fula xD bilder som vi tagit med Linneas kamera för typ hur länge sen som helst :P
Haha, är alltid lite kul att kolla på gamla kort, både jättegamla och "nån månads gamla" :P Hihi :)
Fast det tog typ hundra år för datorn att lägga över bilderna till ett usbminne, men det gjorde ju att vi hade tid över till annat, typ lära oss dansa moonwalk xD, (heter det ens att man dansar moonwalk, man typ går ju, eller? :P ) Sen så kan man ju göra "rumpa-mot-rumpa-övningar" Haha!;) Så sjukt smidiga! :D<3 Ojojoj!:P
Vi måste försöka ses mer gummi! :)<3 Vi har ju så sjukt kul ihop! ;)


Hihi LoL <3 :)

Nu, efter att ha krånglat massor med ihopfrusna bilar :P så har jag krupit ner i min gosiga säng :) Skönt att ha denna datorn så man slipper sitta vid den stora Hihi!:P
Jag, Anna och Jennie försöker hitta en tid som alla kan träffas, men vi får väll se hur det går :P Det löser sig nog ;) Hihi:P

Men nu ska jag prata lite med min Sötnos, sen blir det sova :)

Sov så sött!:)

Puuuusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0