:)

Oj, vad jag känner att jag blev seg :P

Gjorde en lite miss och satte mej i fotöljen så nu vet
jag inte riktigt hur jag ska komma upp härifrån :P

Men,men ag kan väll unna mej själv att sitta här en

liten stund iaf :P

Sen så måste jag ta och få tag på Kimberly så att

hon kan komma och leka med mej i stallet :D

Hhihi ;P

Jag har faktiskt varit duktig och skottat massa snö

här hemma idag, så nu är jag trött i mina stackars

armar :P

Det har ju kommit massa snö nu ju, synd att det

inte bara kan komma där det ska ligga kvar :P Så

man slapp skotta och kana omkring på vägarna :/


Såhär mysigt såg det iaf ut förut när jag och lille

vovve va ute på en promis :)


Jag tycker om vintern och snön, bara det inte blir

för kallt :P


Nej, nu ska jag ta sats och försöka ta mej upp

härifrån :P

 
Vi hörs! :)



Pusspuss :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0