:)

Så nu är jag mätt och glad, dock lite törstig glömde visst att dricka nått kom jag på nu :P
Har precis skickat efter mina och Kimberlys grejer nu :) Hoppas dom kommer nu snart! :D
Älskar att få hem grejer, speciellt kläder!;) Hihi:P
Vill ha nya kläder, ny väska, en stor en!;) (stod hemma hos Linnea och dreglade på hennes, som va köpt utomlands nånstans såklart!), men mest av allt så vill jag köpa SKOR! Börjar få lite abstinensbesvär typ! Har inte köpt nya skor på Jättelänge! :( Skärpning på mej! :P Haha Louise <3 Skor! ;D Kikade på stan idag men hittade inga som "klickade" :( Buhu, stackars mej ;)

Nu ska jag gå och tvätta bort smink och borsta tänderna:P Sen blir det sängen för mej ;) Måste ju va pigg imorn ju! ;) Hihi :)

Men först:
Måste få visa den snygga musen som jag fick av söta Linnea i julklapp :D

Oj, vad groggy jag såg ut xD haha!:P Men visst är den Snygg!? ;) hihi, så mej!;) Rosa med strass, kan det bli så mycket snyggare? ;)

Men nu tar jag kvällen sötnosar!

Sov så sött!

Puss!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vilken liten fjant <3

2009-12-30 @ 23:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0