Gääsp!

Sitter här och myser nu, ska faktiskt snart gå och lägga mej :P
Haha, jag vet att typ alla skrattar åt mej när jag går och lägger mej tidigt! Men bajs på er! ;) Haha:P

Har iaf varit ute i stallet och ridit med Lilltjejen :) Det gick jättebra:D Förutom att en viss person, nämner inga namn.., fuskade!:O när vi skulle tävla med dom små hästarna!! Vad är det för stil liksom?! :O Haha!;)
Nej tacka vet jag Kimberly, hon fuskar inte iaf ;) Hahaha;)

Hann med en tur in till stan förut med :) Man måste ju göra lite tomteärenden såhär innan jul :P Synd bara att det ska bli svårare för varje år...:P Men det löser sig ju alltid i slutändan :P Fast är lite avis på dom som redan är typ klara när jag har typ Allt kvar men :P hihi :P

Jaja, nu ska jag försöka lägga in lite grejor på datorn, hårdisken är ju typ helt tom har allt sparat på usbminnen:P

Vi hörs! ;)



Puss på er! Haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0