Haaaallåååå;)

Hihi, så nu är jag hemma och inne i värmen :P
Har ju som sagt varit in till stan där jag träffade Anna och även söta Sandra :)
Sen blev det en tur och köpa mat till dom små hästarna :P Stackarna blir ju så hungriga annars ;)
Efter det så fixade jag och Kimberly i stallet :D Men usch, vad kallt det blev, värkte i både fingrar och tår! :(
Sen så hamnade vi framför datorn ;) Skräll:P Och kollade lite på navelsmycken som vi ska beställa :) Jag har inte riktigt bestämt mej än, men jag ska försöka beställa ikväll iaf :)
Vi va så klart tvungna att kika lite på youtube också, det har liksom blivit våran grej! ;) Vi har så sjukt bra humor! xD Haha!:P
Tog så klart lite söta kort också!;) Haha!:P

Sååå Snyggaaaa! ;) Haha!:P Observera att vi har likadana tröjor xD

Hittade föresten inget direkt på stan förut, bara tråkiga/fula grejer kvar typ:/
Men jag och Anna hittade en lite Annie :O Det är ju inte varje dag ;) Och så kände hon inte ens igen mej :(
Vad är det för stil liksom!? :( (djupt sårad! :'( ) Hihi ;)

Nej, nu tror jag att jag ska ta en macka ;) Sen ska jag ringa och prata lite med Söt <3 och beställa dom där grejerna ;)

Pussipuss! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0