Hallå ;)

Nu sitter jag i fotöljen igen :P som tur är så har jag ju inte suttit här hela dagen xD
Nej, jag har varit ute och busat massor med Kimberly i stallet, gud vad kul det är med Snöö! :D
Haha, hoppas att ingen såg oss! ;) Haha, herregud att det kan va så kul att kasta sig på mage i snön;)

Sen så följde jag Kimberly en bit hem, haha! :P Kul,kul! :P
Känner mej riktigt duktig idag :P Först promis med vovven, sen fix i stallet, sen massa bus i snön, sen en lång promis med vovven igen, sen så va jag faktiskt duktig och tränade när jag kom hem också :O Wow, riktigt duktigt för att vara jag ;)
Nu har jag precis tagit en dusch och sitter som sagt och slappar i fotöljen :) Härligt, härligt ;)

Men nu ska jag ta och kolla lite bloggar sen blir det tandborstning och sooova :) Hihi :)




Mee, jag är tröööt ;)

Hoppas ni har haft en bra dag ute i snön :D

God natt sötisar! :)

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0