Har det slutat regna nu?

Ja, jag tror faktiskt det!:D
Gud vad skönt!:) Hihi :P
Nu har jag vart massa duktig och diskat och damsugat!:P Wow, bra gjort av mej! ;)
Borde sätta mej och lägga in allt från den förra hårddisken för nu har jag ingenting på datorn:/ Men jag orkar inte riktigt det nu känner jag :P haha!
Nej, nu ska jag nog sätta på mej, "inte-myskläder-kläder" ;) Haha, tänkte ja att jag skulle åka och kolla om jag kan hitta nån fin ring eller nått :) Hoppas det! :D

Passade på att skämma bort mej lite förut med hårinpackning och ansiktismask :) Skööönt! :D Hihi, har inte fixat nått med naglarna än men ska försöka hinna med det idag, annars ås kommer dom säkert att gå av ännu mer :( Myyiihh, jag vill ju ha fina naglar till jul och nyår ju! :P

Men nu ska jag ta och sätta fart! :P

Skönt med ansiktsmask, men inget man går på stan med direkt ;) Haha!

Haha, så hemskt, man ser verkligen helt sjuk ut! xD

Ha det bra!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0