Heeej :D

Idag hade jag turen att få finbesök av Julia :D Det va ju inte igår direkt!:O
Så nu känner jag mej lite mer uppdaterad iaf ;) Hihi, gud vilken upplevelse Afrika måste ha varit :O Nu blir jag lite avis känner jag ;) Haha:P Fast jag hade nog aldrig vågat åkt till det där ormstället :S haha:P
Riktigt kul att träffas iaf!:D Så nu får jag ta och planera in ett besök till "dit man kommer om man svänger in mot coop" ;) Haha, måste ju få se hur Julia bor också och jag är ju där omkring rätt ofta faktiskt så :)


Hihi, hittade en gullig bild från studentveckan ;)

Idag så har jag faktiskt (Äntligen) julfixat färdigt rummet :P Nu får det räcka! ;) Hihi :P
Blev riktigt gulligt faktiskt :)


Mitt julpynt går lite i rosa iår xD haha, ni vet rött och vitt=julfärger och vad blir det tillsammans? ;) Hihi:P


Massa julklappar :) Älskar att ge bort julklappar! :D


Gulligt va? ;) Hihi :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra :P Har massor, men vad ska man välja liksom :P
Jaja, nånting måste göras iaf ;)

Ha en bra eftermiddag ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ååååååååå du är så go!!!! :D

Massor av kärlek till dig!!

2009-12-22 @ 23:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0