091103

Neeej! Jävla dator! :( Nu försvann ju allt som jag hade skrivit! :(

Jaja, klagade ändå mest på att allt kändes jobbigt idag :/ Bläää...
Det regnar ute och jag har så klart sett till att ha både hundar och hästar som gör att man måste ta sig ut i det inte så fina vädret...:/
Annars så kan det ja faktiskt vara rätt så mysigt när det regnar ute, om man vet att man inte behöver gå ut liksom...:P
Men, men ska väll inte klaga, det kunde ju ha varit värre :P

Idag så ska jag iaf ringa på lite bilar :) Är laddad på ny bil nu, det är synd bara att det är så dyrt :/ Men det får det va värt! :P Hoppas på att kunna åka och kolla bil i helgen :)

Nu ska jag klä mej borsta tänderna och sen ge mej ut i det tråkiga vädret på en promis med Missy :/ :P

Men vi hörs senare ;)

Pusspuss!


Så här stadig är jag på handen liksom ;) Haha, det är iaf ett kort på alla ljusen som va tända på kyrkogården nu under helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0