091108

Hallå ;)
Sitter hemma hos Älsk:)
Vi har precis kommit hem från en tur till bergvik :)

Tänkte jag skulle berätta lite mer om igår ;)

Jag, Söt och föräldrarna packade ihop oss i bilen typ vid tio.


Älsklingen som va supersnäll och följde med :D<3

Efter att ha åkt typ hur långt och länge som helst så mötte vi upp han som hade bilen och han fick guida oss till sitt hus, det låg verkligen mitt ute i igenstans! :P

Sen efter lite kikande och provkörande och (tyvärr ;) ) överlämnande av massa pengar, så va den Min :D
Wiiie :) Hade känts lite jobigt att ha åkt så långt för ingenting :P

På vägen hem så pausade vi (hundarna behövde ut, så vi stannade vi med :P)

Det va lite jobbigt att det skulle bli så mörkt bara men :/ :P

På vägen hem så började magen kurra så Kinamat i Karlskoga fick bli :)

MUMS! :D

Nu väntar jag på att det ska bli mat :) Jag är hungrig! ;) Hihi:P
Min söta sötnos håller på och fixar :) Så jag ska gå och hålla honom sällskap:)


Vi hörs sötisar!
Ha en bra dag! :)

Pusspuss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0