091111

Godmorgon! :)
Idag fick jag gå upp tidigt eftersom söt va här :P
Men det är ganska skönt egentligen, när man väl är uppe liksom ;) Hihi :)
Har liksom redan ätit frukost och varit ute på långpromis med vovven :D Duktigt! :D
Nu är jag lite halvt på väg ut till stallet också, går lite segt eftersom det är så mkt varmare inne:P

Imorse när jag låg och "filosoferade" så kom jag på att jag verkligen måste städa ur min väska! :P Ja är verkligen bäst på att samla allt möjligt i den, men idag ska allt bort och bara det nödvändigaste tillbaks ;) Hhaha:P

Försökte mej på en rosettfrisyr igår :P

Vart inte så snygg:/ Men vad fasen första försöket liksom ;) haha:P Får träna lite på den tror jag ;) Hihi :)

Nu ska jag samla kraft och gå ut till stallet :)

Ha en bra onsdag! :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: simone

Jättefint ju! :D

2009-11-11 @ 09:47:47
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0