091113

Heej Sötisar!:)

Känner att jag har vart väldigt seriös med bloggandet idag, och när jag väl skulle ta tag i det så dör internet :O Arg jag blir! Jag som hade brottom :/

Men jag lägger ut det inlägget ändå, fast lite försenat liksom ;) Hihi :)
Måste ju få visa lite bilder på mina fina muffins som jag bakade igår, herregud, jag trodde aldrig att jag skulle bli klar :P
Men så här blev några av dom:

Snygga va? ;) Och riktigt goda blev dom :D Mums! :)

Nu håller jag på att göra mej iordning för en myskväll med Linnea och Kimberly :D
Bowling blir! ;) Hhaha, har inte bowlat på hur länge som helst men jag tror det kommer bli kul! :D


On my way :)

Ha en jättebra fredagskväll alla söta! :)

Pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0