091115

Hallå ;)
Känner att jag måste skriva iaf ett litet inlägg :)
Har min sötnos här och då vill man ju inte sitta och nörda massor vid datorn liksom :P
Det va iaf jättemysigt när alla kom hit igår :)
Massor av gott fika blev det :) Mums! :)
Idag har det varit rätt lugnt, massor med mys med min underbara pojkvän<3<3 Älskar dej Gosingen :D<3
Nu blir det en dusch, sen vet jag inte om vi skulle iväg och kolla på ett tv-spel? xD Haha, det vore ju rätt kul ellerhur?! Haha:P
Men vi får se, har jag verkligen råd att skämma bort mej med mer grejjor såhär innan jul? :S ;) Hihi :P

Hoppas att alla har haft en bra helg :)

Vi hörs! :)

Pusspuss!

Föresten :O Imorn ska jag börja jobba :O Kommer va helt död eftersom jag ska va där halv 7 :O Orättvist när min Sötnos får ligga kvar i sängen ett tag till :( Hihi ;) <3 Pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0