091119

Hallå Sötnosar :)
Har varit riktigt dålig på att uppdatera nu ett tag :P
Men har haft mycket att göra:P
Jobb, stall, pojkvän, vänner, hund osv :P
Men jag tänkte försöka uppdatera lite ibland iaf ;P

Idag så tog jag mej en tur till Bergvik för lite hemlig shopping ;) Hihi :)
Sen så mötte jag upp Jennie :D:D:D inne i stan :D
Blir lika glad varje gång som jag träffar min Jennie :D Men det händer alldeles för sällan :( Och det lär ju inte bli så mycket oftare när en viss lite skitunge åker till England ett år ! :P
Vi tog iaf en mysig fika och satt och uppdaterade varandra lite :) Myyys :)
Tyvärr så tog mina parkeringspengar slut alldeles för fort :/ Men vi sa att vi skulle ses till veckan igen så då hoppas jag verkligen att det blir så också :D

Nu sitter jag hemma med lite jobbig huvudvärk och tycker synd om mej som ska upp apatidigt och jobba imorn igen...:/ :P Alla som känner mej vet ju liksom är jag+tidiga mornar inte är nån bra kombination direkt xD Haha:P

Men det borde gå rätt lätt imorn eftersom det är fredag :) Ska åka till Älsk imorn kväll sen blir det mys hela helgen :D<3

Men nu ska jag försöka hitta på nått att göra innan jag går och lägger mej ;) Vilket nog blir rätt snart men ;) Hihi :P

Ha det bra snyggingar! :)

Puss!!


Me as Städtant xD Usch vilket hemskt jobb :S Passar inte mej iaf xD

Kommentarer
Postat av: Lilltjejen o läraren

Hoppas nu att du njutit ordentligt av din helg. Vi har haft det jättemysigt med dina vattenrädda djur :-)



Kram

2009-11-21 @ 18:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0