091122

Hello snyggingar ;)
Usch vilket väder det är ute :S Herregud!
Först regnar hela sommaren bort och nu verkar det som om hösten och vinter kommer göra det samma :(
Jag som verkligen inte tycker om regn :( Men tyvärr så kan jag inte göra så mycket åt det :/ Inte än iaf;) Haha!:P

Nu sitter jag iaf hemma och har precis ätit Massor med god mat:D
Kycklingfilé och potatisgratäng :D Mums! :D
Men som alltid så äter jag typ 3gånger så mycket som jag borde ;)
Har haft en jättegosig helg med min Sötnos<3<3
Jag har verkligen lyckats få tag på Världens underbaraste kille! :D<3
Vi firar ju två år nu den 23:e november, imorn alltså :)<3
Men eftersom den 23:e är en måndag så har vi firat nu i helgen :)
Fick Världens gulligaste kort och en Superfin klocka av min Älskling :D<3
Skräll mej att jag börja grina när jag läste kortet :P Ingen kan va lyckligare än mej :)<3
Du är verkligen den gulligaste människan som finns Älskling :D<3


Visst är den Fiiin :D<3

Igår så bakade jag och Älsk Lussebullar :) Gud så mysigt att det snart är jul! :D<3
Och vad gott det va med lussebullar! :D (Och med degen ;) Haha !:P)


Världens gosigaset Bagare ;)


MUMS! :D

Nu sitter jag och lyssnar på massa julmusik och verkligen längtar tills det blir jul! :D
Är så sjukt mysigt! :D

Fast nu måste jag tydligen dra mej från julmusik, datorn och värmen för att ta mej ut på en promis med vovven :/ :P Tragiskt det lät va;) Hhaha!:P

Hoppas alla har haft en bra helg! :D

Tack för hjälpen "Lilltjejen och läraren" :D Hoppas att inte djuren va för jobbiga mot er ;)

Ha det bra!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0