091123

Idag är det två år sen som jag blev tillsammans med den finaste människan på hela jorden!:D<3
Tiden har gått så himla fort, men ändå har jag hunnit njuta av varje sekund :)<3

Du har verkligen gjort dom här två åren till dom Bästa i mitt liv Älskling <3<3
Älskar dej mest av Allt!<3<3

Den Underbaraste pojkvännen man kan tänka sig!<3<3
Älskar dej!<3<3


Som tur va så slutade min sötnos skolan tidigt idag så vi kunde äta lunch tillsammans :D<3
Jättegott och Jättemys!<3

Nu ska jag inte skriva så mkt mer utan ta myskväll med min Älskling ist:)<3 Film blir! :D

Ha det bra alla söta!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi gosi gos <3 Älskar dej mest av allt <3 det har gått så sjukt fort! du betyder allt för mig :) älskar dig nu och föralltid <3 min lilla snygginglouise :D

2009-11-23 @ 19:52:13
URL: http://louisesr.blogg.se/
Postat av: Louise

Hmm, skriva gärna att det är jag som har kommenterat gosingen ;) Hihi:P Älskar dej! <3<3<3 Vi föralltid<3

2009-11-23 @ 19:54:34
URL: http://louisesr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0