091124

Hata datagrejjer som ska krångla hela tiden :/
Förut när jag satte mej vid datorn, typ vid lunch så fungerade inte tangentbordet! :O
Vad är det för skit liksom?!
Orkade inte göra nått åt det då men nu har jag bytt till vårt gamla konstiga med hög knappar :/ det blir ju svårare att skriva då ju! :(
Får försöka få tag på ett nytt ist :P Med lagomt höga knappar ;)

Idag så har jag iaf, förutom och varit städtant, som är typ det tråkigaste jag varit med om :/ :P Så har jag iaf gått en rätt så lång promis med vovven, ridit hästen och fixat i stallet :P
Just nu så har jag precis skrivit färdigt nån undersökning från statistiska centralbyrån :/ Hur låååång som helst ju! :O Och så måste man ju typ svara på dom för annars s fortsätter dom ju bara att skicka ut nya :/ Jobbigt! :P Tråkigt iaf:/

Nu funderar jag på om jag ska va duktig och ställa mej och diska, inte så kul, eller försöka träna lite, jobbigt :P Borde göra både och men vad ska man göra först isf?
Hmm... tror jag börjar med disken så har man det tråkiga gjort iaf :P
Japp, bara att sätta fart :P

Hoppas alla har haft en bra tisdag! :)

Puss....


Me igår :P Har äntligen börjat att fatta lite mer av min kamera:P Haha, typ självutlösning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0