091127

Hej Sötnosar! :)
Har inte kunnat uppdatera ngt nu på ett tag, min dator är sönder! :(
Men nu så passade jag på att knycka bror mins dator en snabbis:P
Hoppas att det inte är nått värre fel på min dator utan att den ska fungera snart igen :/
Får väll kanske försöka skriva ikapp lite då för har inga bilder eller nått på denna datorn plus att jag inte får sitta här så länge :/ Dumma datorer som bara krånglar! :/
Har iaf hunnit med en del i veckan: filmkväll med Kimberly, lunch och tur till lilla Lillerud med Jennie, en tur till Älsklingen, simmade till och med! :P Haha, träningsvärk idag säger jag bara xD Haha:P Och idag har jag haft myskväll framför tv:n med ansiktsmask och nagelfix ;) Behövdes verkligen :P
Nu ska jag återgå till tv:n men hoppas att jag kan få fart på datorn under helgen iaf... :/

Ha en bra fredagskväll! :)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0