091129

Hmm.. Söndag igen, vilket innebär måndag imorn :/
Upp tidigt och jobba, imorn blir det även en tur till Tandisen :/ Spänna tandställningen blir.. Aj aj :P

Idag har jag iaf haft fullt upp:P Shoppat lite julprydnader, städat lite och hängt upp massa jul grejer ute :) Så nu lyser det massor här inne i skogen xD Hihi :P
Det känns verkligen inte som om det är jul om typ en månad! :O Tiden har gått så himla fort! Shiit, jag ska ju börja plugga nu snart! :S :P Back to school :P Haha:P

Min dator har jag föresten inte gjort ngt med i helgen, är rädd att den ska krascha bara jag petar på den typ :/ Och då försvinner ju alla mina bilder :( Det vill jag ju inte !:( Måste försöka fixa med det där nån dag, min datanördssötnos tror kanske att han kunde veta vad som va fel så i får väll se:P

Nu ska jag iaf snart krypa ner i sängen och sova :)
Måste gå och lägga mej tidigt om jag ska ha en chans att komma upp i tid imorn :P Bläää!:P Haha:P

Men vi hörs snyggingar ;)

Sov sött!

Puss... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0