Heeej! :)

Måste bara börja med att säga: Gud vad blogg.se är segt på kvällarna! :O

Jag sitter iaf hemma nu efter en "fullt upp-dag" :)
Först, imorse så åkte jag till Hrf för att hjälpa Lilltjejen och kolla när hon tävlade :)
Det va tungt att gå upp ur sängen imorse, men det var verkligen kul att se när hon red! :D
Gud vad duktig hon har blivit! :D Det gick jättebra, förutom att hästen va väldigt seg ibland :P


Lilltjejen och Taurins :)

När jag kom hem därifrån så skyndade jag mej  och åt nånting, sen va det full fart ut till stallet där Kimberly väntade på mej :D
Lite stallgöra och Många goda skratt senare så tog vi oss till paddocken och red lite dressyr :) Blev lite inspererad på tävlingen idag ;)
Och det gick faktiskt rätt så bra! :)
Fast han vart väldigt svettig min lilla pålle :P

Jag har till och med hunnit med en vovvepromis med Mammi :)
Vi gick förbi kyrkogården och gud vad mycket ljus det är som är tända nu, Jättefint... men hemskt..

Nu funderar jag på om jag ska va lite duktig och träna lite innan jag hoppar in i duschen :P
Vore skönt att få det gjort så det får nog bli så :P

Hoppas alla har haft en bra helg! :D

Pusspuss!

Har föresten glömt: Jag fick hem mina nya leggings igår :D Ska försöka ta kort och visa dom imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0