Hemma igen :)

Nu är jag hemma igen efter bowling, max och en tur hem till Kimberly ;)
Har varit jättekul och supermysigt :D

Vi började kvällen med att bowla, måste få berätta att jag slog en Strike med första kastet! :O Haha:D
Men efter det gick det bara sämre ;) Haha:P Skulle nästan ha gett mej efter första ;)

Kimberly :)

Efter ett tag så gjorde Kimberly en skitsnygg pose som vi andra så klart va tvungna att apa efter ;)


Startpose ;) Kimberly :)


Apa efter pose 1:P Me :) Haha xD


Apa efter pose 2 :P Linnea :)

Snygga va? ;) Hhaha:P

Efter bowlingen så bar det av till max :)


Mums med lite onyttig mat ;) Hihi :) En maxbox fick det bli för mej :)

När alla var mätta och nöjda så åkte vi hem till Kimberly :)
Skräll mej och Kimberly att hamna framför datorn och youtube ;) Haha:P Vi va ju tvungna att visa Linnea allt kul! ;) Hihi :)

Hihi:) <3

Sen så kom jag och Kimberly på att vi va tvungna att visa och lära Linnea våran dans xD Haha, eller en av våra danser iaf ;)


Haha, superkoncentrerade? Oja! ;)

Vi fick med oss Linnea också tillslut :D


Yeeehhh ;) Haha! xD Så snygga! ;)

Sen när vi tröttnade på att dansa och sitta vid datorn så fick det bli yatsy ;) Haha:P
Gissa vem som vann... Jag såklart! ;) Hihi :)

När jag och Linnea sen skulle åka hem så hade det ju blivit vinter ute :O Det sönade hur mkt som helst och gör fortfarande tror jag :/ Va jättehalkigt på vägen :S


Jag vill ju inte ha vinter än! :( Bort dumma kyla och snö... Kom tillbaka i december! :P

Nu är jag jättetrött och ska ta och krypa ner i sängen :)
Ska bli skönt att få sova lite ;) Hihi :)
Lite tråkigt att somna ensam bara ... <3

Tack för en jättemysig kväll tjejer! :)

Hoppas alla har haft en bra fredag!(trots att det har varit fredag den 13 :P)

Sov så sött :)

Pussis!



Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Nice med bowling :D

2009-11-14 @ 00:53:41
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0