Sorry för dåligt med updates!

Har haft fullt upp nu i ett par dagar så har verkligen varit jättedålig på att uppdatera, Sorry!
Ska försöka bli bättre, hoppas att tiden ska räcka till bättre :P

Nu i eftermiddag har jag iaf ridit min andra häst, hjälpt min lilla bror med matten :P Haha;) Sen så har jag varit i stallet med Kimberly :D Haha, alltid lika kul! Idag va det danstema i stallet xD Hhaha, snyggast! ;)
Har till och med varit dukitg och tränat lite idag :) Stolt;) Haha, nja lite kanske ;)

Nu funderar jag på om det är dags för sängen snart kanske? :P Är fortfarande trött sen i lördags :P Hhaha, typsikt mej men ;)

Imorn har jag inget speciellt planerat :P
Ska försöka fixa med lite smågrejer tror jag :) Sen så kommer Lill-tjejen till stallet på eftermiddagen nån gång :)

Hoppas alla har haft en bra dag! :)

Sov så sött sötnosar! :)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0