Usch på mej! :/

Usch amejen vad jag är onyttig :S
Jag som skulle va duktig och äta nyttigare och börja träna, vad gör jag ist?
Jo, jag ärter massa godis och pizza...:/ Inte så mkt pizza för den va jätteäcklig, men ändå! :/
Oj,oj,oj, måste ta tag i detta nu, min ledighet eller vad man ska kalla det nu när jag faktiskt inte är helt ledig längre :P Är ju nästan slut!:/
Det har gått jättefort ju! :(
Fast det kommer nog att bli lite kul att börja plugga igen nu tror jag :P Men behövde verkligen en paus ;) Hihi:)
Aja, tillbaka till att jag är så oduktig, men jag tränade lite iaf, några situps och omvända situps och lite armhävningar herregud vad jag är stark! Eller nått xD Haha ;)

Men nu ska jag ta och göra mej "kvällsiordning" d.v.s tvätta, smörja in ansiktet, borsta tänderna och krypa ner i myskläderna :D

Ha en jättebra kväll sötnosar! :)

Pusspuss!


Bara en månad kvar till jul idag! :D Supermys! Jag Längtar! :)
Måste börja shoppa julklappar! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0