091005

Aj då, idag är det dags för besiktning av bilen :/ Känns inte sådär jättebra om man säger så :/
Men man kan ju alltid hoppas att den faktiskt går igenom :P Haha! :P
Har föresten fått in min snygga klädsel i bilen nu! :P Så nu är den snyggare än nånsin :D Haha!
Ska ta kort och lägga upp, för den är bara sååå snygg! ;) Tack till min söta älsk som hjälpte mej att sätta in den :D<3

Idag så har jag faktiskt redan vart lite duktig och vart ute på en promis med vovven :D Wow! Bra gjort av mej! :P Hihi :) Min "Måndags-promis-kompis" "svek" mej idag så det va bara och traska på själv :P Hehe :P

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen jag, sen är det dags att åka in med bilen :S :P
Äsch det värsta som kan hända är ju att den inte går igenom ellerhur? :P

Puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0