091006

Godmorgon! :P
Gud vad jag har blivit morgonseg! :/ :P
Haha, fattar inte hur jag någonsin ska kunna börja plugga igen ;P
På tal om det så pratade jag med Anna igår :D Kul har inte hört från henne på jättelänge! Och hon ska kanske gå samma som mej till våren! :D Wiie skulle kännas så himla bra! Anna håller alltid koll på mej och jag känner att jag nog behöver det om jag ska försöka hitta inne på universitetet :P ;)
Vi sa också att vi skulle försöka ses till veckan :D Kul kul! Ska försöka ragga upp Jennie också :)

Idag så blir det stall och så skulle jag ha haft ridlektion för Lilltjejen, men det verkar som om det är för blött i paddocken så jag tar nog med henne på en skogstur ist :P
Sen så måste jag försöka sätta mejoch kolla igenom vad det är jag ska söka för ngt, vet ju vad jag ska söka i första hand, men det kan ju va bra att ha nån reserv också liksom :P

Så nu blir det att klicka in på kau.se har egentligen ingen lust att göra detta nu men måste sätta lite fart :P
Kan ju kika lite iaf ansökningen behöver ju inte va inne förän 15:e iaf :P



Ha det bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0