091013

Godmorgon Världen ;)
Somnade vid typ tio igår, det va jätteskönt! :D
Orkade ändå inte gå upp riktigt som jag tänkt mej imorse men :P Haha:P
Tror jag håller på att bli sjuk också :( Min hals gör ont och jag är lite snuvig i näsan :(
Men,men, det är väll typ mindre risk att få svininfluensan om man nyss varit förkyld, ellerhur? ;) Hihi:P

Nu ska jag iaf slänga på mej typ ett ton kläder, det är inte ens 1+ här :O
Sen ska jag gå en sväng med Missyn :)<3 Ska ju in till djursjukhuset med henne sen vid strax innan elva så blir bara en kortis nu :P

Sen måste jag planera lite hur jag ska ta mej in till stan också :/:P
Men det där löser sig ju alltid sen på nått vis :D
Ska bli jättekul att träffa tjejerna igen iaf :D Haha :)

Nej, nu ska jag bege mej ut i kylan! :S :P

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0