091014

Usch vad jag är Förkyld! :(
Typiskt mej att  bli så sjuk!:(
Jag som hade värsta braiga veckoplaneringen! Där sprack den liksom! :(
Jag och Linnea som skulle ha värsta myshelgen!<3
Men det är inte så mycket att göra åt liksom...
Jag gör mina "bli-frisk-drinkar" ett par gånger om dagen och blandar i lite av allt skulle man nog kunna säga :P
Men just nu är det bara apelsinjuice som gäller :P Skräll mej att dricka hur mycket jucie som helst när jag blir förkyld:P Gör det jämt!;) Haha, hjälper säkert lite iaf, och så är det ju väldigt gott! :P
Tur att jag har min supersnälla mammi som köper massa juice och kiwi till mej :D <3

Nu ska jag ta och ringa min söta Linnea som har vart jättesnäll och hjälpt mej i stallet idag<3 :D
Sen ska jag gå och lägga mej så snart som möjligt!
MÅSTE BLI FRISK!!
Haha:P

Ha det bra sötnosar!

Pusspuss!


MUMS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0