091016

Hallå ;)
Ännu en dag fylld av nysningar och näsdukar :P
Haha, vad tragiskt det låter men det är faktiskt det! :( :P
Är så tät att folk nästan inte ens hör vad jag säger längre :S
Men ska väll inte klaga så kanske har ju inte vart sjuk på rätt länge nu vad jag minns :P
Skulle baka en kaka förut, eller ja, jag gjorde det efter många om och men :P
Trodde det skulle bli som en såndär "köpkladdkaka", mums för dom!, men det vart nån jättekonstig sak som jag tyckte va jätteäcklig, men sen när dom andra kom hem och smaka så sa dom att den va god så jag vet inte om det är förkylningen som är elak mot mej :( :P För jag tyckte inte den smaka nånting :/:P

Nu funderar jag på att gå och lägga mej, är faktiskt inte lika tung i huvudet idag så tror jag är lite på bättringsvägen nu :D Bara jag får sova ordentligt i natt igen så kanske jag kan må ännu bättre imorn :D Man kan ju alltid hoppas :)

Nej, nu blir det tandborstning och sen sängen för mej :)

Godnatt alla söta:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0