091018

Hej,hej :P
Inte är jag frisk idag heller men jag mår mkt bättre iaf :D
Så imorn är jag nog frisk ;) Hihi:P
Idag så har jag iaf fixat mina naglar! :D Finally!
Har pratat om att göra det hur länge som helst, dock blev det inget avancerat, lite klippning, lite ilning och lite gulligt ljusrosa lack :) Men nu ser dom inte riktigt så tråkiga ut iaf :P Hihi:)
Funderade på att färga ögonfransarna med, men det blev inget med det idag heller, får väll försöka imorn eller nått ist :P
Ska föresten till tandis imorn :S Uschamejen, kommer inte kunna äta på ett tag sen igen :( Fast det kanske är bra nu när jag inte har rört på mej på massa dagar :P Haha :P
Nu ska jag prata lite med min gosing :)<3

Ha en bra kväll alla söta :)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0